Älskade vänner, vi hör er, vi ser er och vi är med er
Älskade vänner, vi hör er, vi ser er och vi är med er. Det bästa ni kan göra nu är precis det ni gör, känna efter vad som finns i hjärtat. Att vara medvetna om ert hjärta. Både det fysiska hjärtat och ert känslomässiga hjärta. Att varje dag verkligen vara medveten om hjärtat. För det är så centralt för ditt liv. Det är så centralt för det som kommer att ske framöver.
Och just därför är det så viktigt att ni blir mer och mer medvetna om ert hjärta. För det är i hjärtat ni har kunskapen och visdomen. Det räcker inte längre med hjärnan, utan hjärnan måste kopplas ihop med hjärtat. De två måste samarbeta. Hjärtats visdom och hjärtats kunskap, det är det absolut viktigaste den tiden som kommer framöver.
För det är just hjärtats visdom och kunskap som ska återuppväckas och återerövras framöver. Det är där du finns, den som verkligen är du, den som bär på all kunskap och visdom och erfarenhet ifrån många liv. Det är där dina gåvor finns och din utveckling.
Så tro inte att du kan slarva med kontakten och kommunikationen med ditt hjärta. Det är absolut nödvändigt att du öppnar upp för både kommunikation och kontakt om du vill ta del av utvecklingen framöver.
Med detta budskap lämnar vi er idag och tackar för att ni ville lyssna på oss. Vi från de högre regionerna. Vi som är era själar på ett högre plan. Tack för oss. Tack för ikväll.
/Era änglasjälar
